top of page

5 תובנות על החלטות נכונות

אני זוכרת כשהבנות שלי היו קטנות, בכל בוקר היתה סאגה "מה לובשים היום לגן? לבי"ס?" ואם להיות כנה אז אני לגמרי מתמודדת עם הבחירה הזו עדיין בכל בוקר... לגבי עצמי....

ההחלטה הזו שייכת לקטגוריה של "ההחלטות הפשוטות בחיים" (למרות שאני באופן אישי מכירה כמה אנשים שזו החלטה לגמרי הרת- גורל עבורם). אך החיים שלנו מלאים בצמתים ונקודות מעבר כמו קריירה למשל, שם ההחלטות הרבה יותר כבדות משקל ויש להם השפעה ארוכת טווח על חיינו.

אז... איך תדעו שאתם עושים את ההחלטה הנכונה?

אז... להשקפתי- אתם לא תדעו אבל-

הנה 5 תובנות שלי על החלטות נכונות:

1. בררו עם עצמכם למה את מתכוונים כשאתם אומרים " החלטה נכונה"- מהי החלטה נכונה עבורכם ורק עבורכם?

2. אם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים עצה עם כל אדם שעובר בדרככם או מנגד אינכם משתפים כלל ושומרים על הסתרה- ייתכן שיש כאן נורה אדומה שאומרת שאתם מתנהלים מתוך פחד. לימדו לבטוח בעצמכם ונהלו סיעור מוחות עם אדם אחד או שניים.

3. בררו עם עצמכם מהם הרווחים והמחירים שיהיו לכם מכל החלטה שתקבלו. ואגב..רווח= להישאר במקום הבטוח שלכם וזה בפני עצמו רווח ענק !

4. אינטואיציה... אינטואיציה... אינטואיציה. כן, היא נמצאת בכל אחד ואחת מאיתנו. רבים מאיתנו לא מקשיבים לקול הפנימי הזה והלמידה לאזן בין הלב לראש, לחלק הרציונלי שלנו, הוא לעיתים תהליך ארוך. ככל שתתאמנו על כך יותר, תבינו מהוא האיזון הפנימי שלכם.

5. ולבסוף, אחרי שבחרתם, קחו אחריות והיו מוכנים לשלם את מחיר הבחירה, צעדו קדימה וזכרו של החלטה היא אבן דרך נוספת בהתקדמות שלכם. תמיד.

בהצלחה!

תובנות
תובנות

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page