top of page

Memorial Park

Memorial Park, Sunnyvale CA, Sep.1992

אנחנו משפחה קטנטונת (מעיין כמעט בת 3, ירדן בת 3 חודשים), רק הגענו כמה ימים קודם לכן לחיות את חיינו החדשים.

קוראים לזה - Relocation.

מילה אחת פשוטה לכאורה, "מיקום מחדש", אבל איזו משמעות עצומה.

- האמת?

לא באמת ידעתי מה המשמעות שלה. לא ידעתי על השנה הראשונה שתהיה כ"כ קשה. לא ידעתי על הרגשת התסכול שתלווה אותי להיות אמא במשרה מלאה ל-2 ילדות קטנות, לא ידעתי שיקח זמן עד שארגיש בטחון לנהוג בHighway (מי שמע על WAZE תגידו) ,לקנות בסופר (Paper or Plastic? מה הוא רוצה ממני?! שיארוז וזהו!), לחגוג ימי הולדת, שבתות, חגים, רחוק רחוק מהמשפחה (מי שמע על וואטסאפ ושיחות ווידאו, מי?!), אבל החלק הכי קשה היה שלא ידעתי כמה קשה יהיה למצוא משמעות מחדש לימים שלי.

והיו כמובן את חברותיי הטובות שהיו כמשפחה, בלעדיהן זה באמת לא היה אפשרי

Dorit Alon, Yael Alon, NK Nirit Keren, Dafna Dor

אז תראו משהו מעניין-

אתם יודעים שאני עוסקת בשנים האחרונות באימון, שזה ה-מקום האמיתי השלם והמספק בחיי. עובדת עם אנשים לבחירה מחדש בחיים מלאים, מספקים ומאושרים יותר: בקריירה, בזוגיות ובהגשמה עצמית בכלל. בין המתאמנים שלי הרבה יזמים ומנכלי"ם וראו זה פלא-

בתקופה האחרונה, התחילו לפנות אליי בנות הזוג של יזמים, מנכלי"ם ועובדים שעשו רילוקשיין ודרך השיחות איתן (בסקייפ), אני חווה מחדש את השנים ההן.

נכון, האתגרים של 1992 אינם זהים לאתגרים של 2018, אך עדיין החוויה הרגשית העמוקה היא מאוד דומה והיא זו שיוצרת חיבור מדהים בינינו.

היום אני לא רק יודעת שאפשר כל יום לבחור מחדש את החיים שלנו. היום, אני גם יודעת שצריך להתאמן על זה...על פרספקטיבה חדשה, על החלטות חדשות, ואולי על גישה חדשה שאומרת-כן זה אפשרי, כן אני יכולה.

Relocation - pictures of mom and dad with two infants at the memorial park usa
Relocation - pictures of mom and dad with two infants at the memorial park usa

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page