top of page

מהי הצלחה? -ג'ים רוהן

ג'ים רוהן , פילוסוף עסקים אמריקאי, יועץ מוטיבציה, איש עסקים וסופר (וכמובן, המנטור הגדול של טוני רובינס ) ) אמר פעם: "הצלחה זה משהו שאתה מושך , ע"י האדם שאתה הופך להיות"

אני אוהבת את ההגדרה הזו משום שיש בה הבנה שהצלחה היא משהו מופשט ולעיתים חמקמק. וביעקר יחסי. כל אחד בוחר לראות הצלחה בדרך אחרת. ג'ים בחר להגדיר הצלחה דרך הפריזמה של מי אנחנו הופכים להיות. כלומר, ההצלחה היא ההשתקפות של השינוי והשיפור שלנו במערכות היחסים בחיינו, ביכולת שלנו לקחת אחריות, במוטיבציה שלנו להיות יוזמים, עושים ובהבנה הכי משמעותית שיש לנו יכולת לשנות את הקיים. אנחנו יכולים לבחור. אנחנו יכולים להשפיע.

מביאה לכם קטע מתוך מכתב מסכם שכתבה לי עדן הנפלאה, מתאמנת איתה היה לי קשר וחיבור לאורך תקופה של כשנה. באחד החלקים היא כותבת: " נכון שלא השגתי באימון את הזוגיות שאני רוצה, כלומר להגיע לחתונה, אבל עברתי תהליך של שינוי- בעקבות התהליך שלנו ,התחלתי עבודה חדשה, שכוללת את כל מה שאני טובה ורוצה לעסוק בו גם בעתיד. השכר שלי עלה ושעות העבודה שלי ירדו, זה איפשר לי בטחון אישי וכלכלי, מה שהביא לי שקט. מאז, אני פנויה להכיר , לממש את עצמי בזוגיות ולצאת גם פיזית יותר לדייטים ולהתפנות למה שיותר חשוב לי כרגע"

"הצלחה היא מה שאתה מושך ע"י האדם שאתה הופך להיות"



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page